07 نوامبر

مشاوره حضوری و تلفنی برای

برای مراحل هوشمندسازی ساختمان در این مرحله شما می توانید از مشاوره همکاران ما بصورت رایگان در خصوص هوشمندسازی ساختمان و ویلای خود بهره مند شوید.

بازدید از شوروم خانه هوشمند

هماهنگی و جلسات حضوری و بازدید از سالن نمایش خانه هوشمند و آشنایی بیشتر با تجهیزات و لمس امکانات یک خانه هوشمند از نزدیک

انتخاب روش هوشمند سازی مناسب

با مشاوره ها و صحبت های انجام شده در این مرحله سیستم هوشمندسازی که مناسب با شرایط مالی و نیز محدودیت های پروژه باشد انتخاب می شود.

طراحی سیستم هوشمند

در این مرحله با توجه به توافقات انجام شده و نیز نیازهای شما آنالیز روی پروژه انجام شده و سیستم طراحی می شود.

عقد قرارداد

طبق مذاکرات انجام شده قراردادی مبتنی بر بندهای مختلف جهت هوشمندسازی ساختمان شما و اجرای سیستم BMS بین ما و شما عقد می گردد.

نصب و راه اندازی سیستم های خانه هوشمند

در این مرحله از کار تجهیزات در ساختمان نصب شده و برنامه نویسی و راه اندازی می گردند. سناریوهای مختلف مورد درخواست شما در این مرحله روی سیستم برنامه ریزی و تعریف می شوند.

آموزش کاربری و استفاده از تجهیزات هوشمند

در این مرحله آموزش کاربری سیستم و نحوه استفاده از آن به شما داده خواهد شد و شما قادر خواهید بود تا با آسودگی از امکانات خانه هوشمند خود استفاده کنید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش سیستم هوشمند

در کمال آرامش از سیستم خانه هوشمند خود استفاده کنید چرا که پس از تمامی مراحل انجام شده ما همچنان در کنارتان خواهیم بود و با پشتیبانی های خود شما را تنها نخواهیم گذاشت.

دیدگاه بگذارید