schneider smart home
13 مارس
خانه هوشمند اشنایدر

خانه هوشمند اشنایدر (SCHNEIDER)

از سال 1836 تا به امروز اشنایدر الکتریک خود را به متخصص جهانی در مدیریت انرژی تبدیل کرده است. شرکت Schneider با کار در صنایع فولاد، ماشین الات سنگین و کشتی سازی شروع کرده و سپس آن را به بخش برق و مدیریت اتوماسیون تغییر داد. و هم اکنون با وجود محصولاتی نظیر خانه هوشمند اشنایدر می توان طیف وسیعی از بازار را در بر می گیرد.

در قرن نوزدهم (1836) برادران اشنایدر (Schneider) ریخته گری کروز را احداث کردند و دو سال بعد شرکت خود را در فرانسه تأسیس کردند. سپس در سال 1891 پس از تبدیل شدن به یک متخصص تسلیحات، این شرکت خود را به سمت بازار برق در حال ظهور روانه کرد. در نیمه ی اول قرن بیستم (1919) نصب و راه اندازی نمایندگی در آلمان و اروپای شرقی از طریق اتحادیه های صنعتی و مالی اروپا (EIFU) صورت گرفت. در سال های بعد، اشنایدر همکاری خود را با وستینگ هاوس (WESTING HOUSE) یک گروه بزرگ بین المللی الکتریکی آغاز کرد. این گروه فعالیت خود را در ساخت موتورهای الکتریکی، تجهیزات الکتریکی برای نیروگاه های برق و لوکوموتیو الکتریکی وسعت داد. پس از جنگ اشنایدر به تدریج ساخت جنگ افزار را رها کرد و به سمت ساخت و ساز صنعت آهن و فولاد و برق روی آورد. این شرکت به طور کامل به منظور تنوع بخشیدن و گشودن مسیرهای نو در بازار، تجدید سازمان یافت. جهت تأکید در زمینه فعالیت، در بخش برق و الکتریک نام کمپانی در ماه May در سال 1999 به اشنایدر الکتریک تغییر یافت.

سنسورهای کنترل حضور و تردد

سنسورهای حضور (خانه هوشمند اشنایدر Schneider) در مدلهای آشکارساز حرکت و آشکارساز حضور (حساس به دمای بدن) و با قابلیت کنترل تردد و شمارش عبور و مرور موجود می باشند. با استفاده از این سنسورها می توان سیستم های روشنایی، تهویه و امنیت ساختمان را به درجه بالایی از هوشمندی رساند. همچنین نقش این سنسورها در سیستم امنیتی و حفاظتی ساختمان بسیار پر رنگ می باشد. در برخی مدلها سنسور مجهز به تشخیص نور نیز می باشد که می تواند بدینوسیله نور مناسب محیط را فراهم کند.

نمایشگر لمسی اشنایدر

با استفاده از صفحه لمسی (Touch Panel) تمامی امکانات ساختمان هوشمند به صورت جامع در اختیار شماست. طراحی زیبا، استفاده آسان، بلندگوی داخلی و بسیاری امکانات دیگر، کنترل ساختمان هوشمند (خانه هوشمند اشنایدر Schneider) را برای شما آسان می کند و لذت یک زندگی مدرن و دیجیتال را به شما ارائه می نماید. همچنین این تاچ پنل ها در اندازه های 7، 10 و 15 اینچ در اختیار شما قرار دارد و می توان آنها را به صورت عمودی یا افقی نصب و بهره برداری نمود. این تاچ پنلها نقش سرور (KNX Server) را نیز در کنترل ساختمان هوشمند ایفا می نماید.

خانه هوشمند اشنایدر (Schneider)

سنسورهای هواشناسی اشنایدر

سنسورهای موجود در این بخش (خانه هوشمند اشنایدر)، می توانند اقدامات مختلفی جهت هوشمند کردن بخش تهویه و روشنایی ساختمان انجام دهند. اندازه گیری رطوبت (داخل، خارج، سونا)، اندازه گیری نور محیط (داخل و خارج ساختمان)، سنجش سرعت باد، تشخیص وضعیت هوا (مه، باران، برف) و اندازه گیری دما جزو امکاناتی است که این سنسورها در اختیار سیستم KNX قرار می دهند تا خانه، ویلا یا ساختمانی هوشمندتر داشته باشید.

فعال ساز KNX اشنایدر

با استفاده از ماژول فعال ساز KNX خروجی های دلخواه به خصوص خطوط روشنایی قابل کنترل هستند. با استفاده از این ماژول می توان سناریوها و حالتهای بهره برداری مختلف را در ساختمان هوشمند (خانه هوشمند اشنایدر) پیاده کرد. این دستگاه در مدلهای مختلف، آمپراژ مختلف و تعداد خروجی های متعدد در دسترس می باشد. همچنین در برخی مدلها به دلیل اندازه گیری جریان عبوری، امکان حفاظت دستگاه و همچنین اندازه گیری توان مصرفی و مدیریت انرژی مصرفی ممکن است.

دیدگاه بگذارید