13 مارس
خانه هوشمند کنترل4 (CONTROL4)
Image result for CONTROL4 smart home

خانه هوشمند کنترل CONTROL4

شرکت کنترل4 (Control4) یکی از مهمترین و با سابقه ترین شرکتها در زمینه هوشمند سازی خانه می باشد. این شرکت در آمریکا تاسیس شده و سهام آن در بورس نیویورک NASDAQ ارائه می شود. بخشی از سهام این شرکت متعلق به شرکت Cisco می باشد. از خصوصیات مهم کنترل 4 می توان به قابلیت مطابقت پذیری با سایر محصولات الکترونیکی مانند nest ،honeywell ،Lutron اشاره کرد. همچنین امکانات این برند که در زمینه سرگرمی “Entertainment” کم نظیر است.

محصولات خانه هوشمند کنترل4 (Control4) با توجه به کیفیت و قابلیت اطمینان بالا در صنعت هوشمندسازی طبق رتبه بندی های معتبر صنعت هوشمندسازی دنیا همواره بین 3 رتبه اول قرار دارد. خانه هوشمند کنترل4 (Control4) با 200 شرکت معتبر دنیا، که تولید کننده بیش از 7000 محصول متنوع می باشند همکاری دارد که این همکاری منجر به افزایش اعتبار جهانی و ورود به بورس نیویورک به عنوان اولین در صنعت هوشمندسازی ساختمان شده است.

شرکت Control4 جزء سه شرکت برتر دنیا در زمینه اتوماسیون خانگی -Home Automation- بوده و دفتر آن در ایالت Utah، شهر Salt Lake City آمریکا قرار دارد. خانه هوشمند کنترل4 (Control4) با داشتن بیش از ۳۳۰۰ نمایندگی در ۸۸ کشور، تعداد پروژه های انجام شده خود را از مرز ۳۰۰ هزار پروژه عبور داده است و بسیاری از برندهای مطرح جهان با این شرکت پیمان همکاری دارند.

سیستم خانه هوشمند کنترل4 (Control4) به طور کلی ۵ بخش، روشنایی، سرمایش- گرمایش، صوت، تصویر و امنیتی را هوشمند می سازد. ضمن آنکه کلیه تجهیزات الکترونیکی موجود در خانه یا ساختمان مانند درب پارکینگ، آبیاری، پرده برقی، شیربرقی و … این قابلیت را خواهند داشت که به جزیی از سیستم یکپارچه خانه هوشمند تبدیل شوند.

خانه هوشمند کنترل 4
کنترل دمای هوشمند


در صورتی که محصولات خانه هوشمند کنترل4 (Control4) با سیستم سرمایش و گرمایش خانه ترکیب شود، امکانات بسیاری برای کنترل و تنظیم دمای خانه هوشمند و همینطور دمای آب استخر یا جکوزی به ساکنان خانه هوشمند ارائه می کند. با کمک این محصولات می توانید همه چیز را طوری برنامه ریزی کنید که دما و رطوبت خانه با تغییرات آب و هوایی در محیط بیرون، خود به خود تغییر کرده و بر روی حالت ایده آل قرار گیرد، می توانید کاری کنید که در هنگام عدم حضور شما در خانه هوشمند سیستم سرمایش و گرمایش خاموش شود و یا این که مدتی قبل از ورود شما به خانه یا ویلا این سیستم به کار افتاده و محیطی مطبوع در هنگام ورود شما فراهم گردد. شما می توانید از طریق صفحات لمسی، موبایل و یا تبلت به همه این تنظیمات دسترسی داشته باشید.

ترموستات هوشمند


ترموستات بی سیم Control4 که به طور مشترک و با کمک متخصصان شرکت Aprilaire تولید شده است، محصولی قابل اطمینان و سطح بالاست که نهایت راحتی و آسایش را با بیشترین صرفه جویی ممکن در مصرف انرژی برای ساکنان خانه هوشمند فراهم می کند. این ترموستات با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده بجای اینکه ساکنان را مجبور به پیروی از یک برنامه سفت و سخت کند به خوبی و به شکلی انعطاف پذیر با شیوه زندگی آن ها هماهنگ می شود.

دیدگاه بگذارید